Настав час попрацювати над розвитком писемного мовлення. Пропоную тобі написати відгук на прочитану книгу за планом, вміщеним у презентації.
(Сайди можеш перегортати сам)
(Сайди можеш перегортати сам)
Написаний відгук відправляй у вайбер.
Фінансова грамотність
"Зелене" споживання: бути чи не бути? Пропоную поміркувати над цим запитанням. Матеріали до уроку знайдеш у презентації.
Літературне читання
Ти завершив читати розділ «Світ прози». Переглянь ще раз прочитані твори, виконай перевірну роботу та надішли її у вайбер.
Прізвище, ім'я ______________________________________________________________________
1. Невеликий за обсягом твір, у якому описано одну подію з життя персонажів, називається ….
А) казкою
Б) повістю
В) оповіданням
2. Якої пори року О. Копиленко вперше побачив Чива?
А) навесні
Б) восени
В) взимку
3. З якого твору уривок: «… Ударила крильми діда по вухах, раз і вдруге – не зніметься, бо кігті в лантушині заплуталися. Аж похолов од страху…»?
А) «Бушля»
Б) «Лелеки»
В) «Гуси – лебеді летять»
4. Якого автора називають письменником – мандрівником?
А) Миколи Трублаїні
Б) Всеволода Нестайка
В) Олеся Буценя
5. До кого звернувся Є. Гуцало в оповіданні «Прелюдія весни» із словами: «Ти - золота верба, стоїш посеред села, розпустила гілля на ціле Поділля!»?
А) до річки
Б) до півня
В) до сонця
6. Напиши назву оповідання за малюнком.
________________________________
___________________________________
_________________________________________
7. Поєднай уривок та назву оповідання
( Відповідай так: а) Назва твору, б) Назва твору, в) Назва твору.)
( Відповідай так: а) Назва твору, б) Назва твору, в) Назва твору.)
А) «І тоді я не витримав. Поліз на в'яза, дістав • • «Гуси-лебеді летять»
Із гнізда упертого птаха. Коли зніс його на
землю, ми побачили: та воно ж калічка!»
Б) «… Він завмер на якусь хвилину, а потім • • «Лелеки»
розвернувся і поповз назад. І якраз туди
приповз, звідкіля взяла його Тетянка…»
В) «На човнику й веслі від на від'їхав травень. • • «Равлик»
Він прихопив із собою сині дощі, зелений
шум та солов’їний спів…»
8. Упізнай персонажа оповідання за його характеристикою або описом. Запиши, хто це.
« …Співав значно краще, вродливіший за інших. Він не дозволить себе ображати!» - ________________________________________________________________________.
«…Мов розмальований синьою, червоною, зеленою фарбами, з широко розставленими вусами, лежав під тропічним сонцем…» ________________________________________________________________________.
9. Викресли зайве.
Мишко, Машка, снігур, сорока, бушля – персонажі оповідання Ю. Старостенка
«І трапиться ж таке…».
«І трапиться ж таке…».
Олесь, Тетянка, Тарасик, тато, Івасик - персонажі оповідання В. Чухліба «Равлик».
10. Запиши повну відповідь на запитання.
Як ти розумієш вислів «принесли нам лебеді на крилах життя?»
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Скласти раціон здорового харування тобі допоможе навчальний фільм.
Природознавсто
Тема: Травна система. Харчування. Правила здорового харчування. Складання раціону здорового харчування.
Сьогодні ти дізнаєшся, з яких органів і які функції виконує травна сиситема.
Сьогодні ти дізнаєшся, з яких органів і які функції виконує травна сиситема.
Про склад і роботу травної системи можеш дізнатись, переглянувши матеріали презентації.
Скласти раціон здорового харування тобі допоможе навчальний фільм.
Опрацюй у підручнику статті «Травна система», "Харчування" на с 149 – 153.
У зошиті виконай с. 70,71. Склади власний раціон здорового харчування.
Перевір свої знання. Виконай тест.
Перевір свої знання. Виконай тест.
Бажаю успіхів. До зустрічі у понеділок.
Немає коментарів:
Дописати коментар