четвер, 16 квітня 2020 р.

17 квітня, п'ятниця



17 квітня, п'ятниця



        Сьогодні останній робочий день. Попереду вихідні і свято Великодня.
       Наберись терпіння і плідно попрацюй.

Українська мова
        Тема:  Дієслова, що означають завершену і незавершену дію.
Переглянь відео і дізнайся, як розрізняти дієслова, що означають завершену і незавершену дію.


На с.153 прочитай правило. Вивчи його напам'ять.
Виконай впр. 365. Випиши підкреслені дієслова у 2 стовпчики: в 1-й – дієслова, що означають завершену дію, в 2-й - дієслова, що означають незавершену дію. Списувати текст не потрібно.
Вправу 366 спиши, підкресли дієслова, укажи дію, яку вони  означають (зав. д. чи незав. д – скорочуй так).
Пограй у гру, поділи дієслова на групи:  https://learningapps.org/display?v=pkioqbgsj20
                                                       Математика
        Переглянь відео урок на тему «Частини. Поняття про дріб». 
        Пояснення досвідченого вчителя допоможуть тобі краще зрозуміти нову тему.
         
        
Для закріплення вивченого виконай наступні завдання:                                  №1008,1009,1010,1011, 1015 на с. 152,153.
З української мови і математики вивчаємо нові теми, тому завдання на перевірку не надсилаємо.
Природознавство
Сьогодні ти дізнаєшся, з яких частин складається скелет людини, яке його значення  в організмі людини, а також  за допомогою яких органів ти рухаєшся.
Пояснення нової теми знайдеш у презентації за цим посиланням: https://docs.google.com/presentation/d/1fLL9KnJWhEWkiIDx05zqBvWlv9iYOA-g/edit#slide=id.p20
Можеш переглянути презентацію у блозі.

     
        Подивись фільм  про скелет людини. 


         
   
         Опрацюй у підручнику статті «Опора тіла і рух» та «Формування постави» на 
          с.144 – 149.
 У зошиті виконай с. 68 – 69.
 Перевірити, як ти засвоїв навчальний матеріал, допоможе тест.

                                                                   Літературне читання
 Прочитай оповідання Дмитра Чередниченка «Хлопчик Івасик і Тарасик».
Словник
мудрувати – вигадувати
метикувати – міркувати, думати
засісти в кущах – сховатись, підстерігаючи когось
кушир – водяна кропива
застукати зненацька – застати  когось несподівано
засипати загадками – задавати питання у великій кількості
шугати – швидко пересуватися
спориш - рослина родини гречкових, яку використовують у народній медицині
холоша - штанина
погуцикати – рухатись, підскакуючи

 Визнач тему і мету тексту.
 Знайди опис зовнішності дідуся і Івасика.
 Відшукай в оповіданні порівняння. Добери власні порівняння до цих слів.
 Прочитай запитання, з якими звертався хлопчик до дідуся. Що треба зробити,   щоб дати на них  відповіді?
 Намалюй ілюстрацію до кінцівки оповідання.
Перевір, чи уважно ти прочитав текст. Утвори пари за змістом прочитаного:  https://learningapps.org/display?v=pf5snsbu220.
Виконай тест на розуміннія прочитаного.


  Вітаю усіх із святом Великодня! 
Нехай з ним до Вас прийде здоров'я, 
любов, та щастя. 
Всіх Вам земних благ!
Зустрінемось у вівторок.

Немає коментарів:

Дописати коментар

    Доброго ранку!  Саме цього ранку з нетерпінням чекали не лише учні, а й їх батьки. Вітаю і Вас зі святом Останнього дзвоника!  Це період...